donderdag 4 september 2014

Ponnekeblom haakt nr. 2 (bladeren)




Ziezo, hij ligt in de winkels. Je kan hem hier snel eens inkijken.
Maar je mag dat uiteraard ook in de winkels vragen om er eentje uit de verpakking te halen en daar inkijken. Alle wol is van Lana Grossa. Weet dat wol van Lana grossa altijd ietsje kleiner uitvalt dan dezelfde diktes van andere merken. Dat is me nu pas opgevallen bij het maken van deze ontwerpen. Dus als je graag andere wol wilt gebruiken, koop een 0,5 puntje minder dikke wol.

Veel, heel veel plezier met haken!!

2 opmerkingen:

  1. Ik zal het binnenkort ontvangen, want ik won er eentje bij madame creatief....
    En ik ontdekte enkele maanden geleden lana grossa, ik haak heel graag met de cotone. Dus ik weet al waar ik het kan aanschaffen ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen