vrijdag 14 juni 2013

neonketting








Ik heb enkele maanden terug, met vrienden, meegedaan aan een quiz. Niets speciaals, een heel gewone quiz algemene kennis. Voor elke deelnemer was er achteraf een prijs voorzien. We mochten kiezen uit flessen wijn, bier, plantjes, fietslichtjes, boeken, ... en er lag ook, opvallend, één zakje tussen met hele kleine bolletjes dunne neonwol. Alsof dat speciaal voor mij tussen de prijzen lag. Aangezien de concurrentie toch vooral bestond uit veertigjarige bebrilde mannen, en ik hen met veel plezier het bier en de wijn gunde, greep ik vastberaden naar het zakje wol.
Ik kwam dat zakje hier deze week terug tegen, vergeten achter al die andere zakken wol en heb er kettingen van gemaakt. Toen tevreden met ons resultaat in de quiz en nu toch heel blij met mijn 'prijs'.



2 opmerkingen: